- مخاطبان خود را پیدا کنید و آن ها را از آخرین سفر ها و تور های مسافرتی آگاه سازید
برای بهتر پیش رفتن تبلیغات باید افرادی را پیدا کنید که بخشی از آن هستند. پس از تعیین مشخصات اولیه مشتری، زمان آن است که عمیق تر شوید و ویژگی هایی مانند سن، جنسیت، درآمد و موقعیت مکانی آن ها را در نظر بگیرید و با توجه به این ویژگی ها پیشنهاد های مناسب خودشان را به آن ها ارائه دهید. همچنین از مشتریان خود بخواهید در صورتی که می خواهند از جدیدترین تورها و برنامه های تفریحی شما باخبر شوند، با ارسال یک کلمه کلیدی به سامانه پیامکی شما از جدید ترین برنامه های شما باخبر شوند. مشترکین سامانه پیامکی شما باید اولین کسانی باشند که از جدیدترین اخبار و برنامه های سفرهای شما باخبر شوند.