بازار اصفهان

بازار های اصفهان را بشناسید

بازار اصفهان

بازار های اصفهان را بشناسید

  • ۰
  • ۰
  • مخاطبان خود را پیدا کنید و آن ها را از آخرین سفر ها و تور های مسافرتی آگاه سازید

برای بهتر پیش رفتن تبلیغات باید افرادی را پیدا کنید که بخشی از آن هستند. پس از تعیین مشخصات اولیه مشتری، زمان آن است که عمیق ‌تر شوید و ویژگی‌ هایی مانند سن، جنسیت، درآمد و موقعیت مکانی آن ها را در نظر بگیرید و با توجه به این ویژگی ها پیشنهاد های مناسب خودشان را به آن ها ارائه دهید. همچنین از مشتریان خود بخواهید در صورتی که می‌ خواهند از جدیدترین تورها و برنامه‌ های تفریحی شما باخبر شوند، با ارسال یک کلمه کلیدی به سامانه پیامکی شما از جدید ترین برنامه ‌های شما باخبر شوند. مشترکین سامانه پیامکی شما باید اولین کسانی باشند که از جدیدترین اخبار و برنامه‌ های سفرهای شما باخبر شوند.

 

 

 

بازاریابی توریسم و ۱۱ ایده‌ خلاقانه برای جذب گردشگران | چطور

  • تبلیغات در زمینه گردشگری را به صورت واقعیت شرح دهید

یکی از بزرگ ترین اتفاقات بد در صنعت گردشگری و در زمان جذب توریست این است که کاخ آرزوهای مسافر در حالی که با اصل مطلب رو به رو می شود خراب شود؛ یعنی در آغاز تصورات و انتظاراتی برایش فراهم شده اما پیش رو طبلی تو خالی صدا می دهد. یکی از بهترین ایده ها برای جذب گردشگر این است که تجربه را قبل از آمدن و رسیدن به آن ها بدهید. به شرح کامل و منصفانه راجب آن مکان بپردازید و آن چیزی که واقعیت دارد را شرح دهید. اگر در منطقه خود بهترین باشید و صادقانه رفتار کنید، مطمئن باشید که نتیجه قابل قبولی خواهید گرفت.

  • برای تبلیغات با کسانی کار کنید که در بین مردم بیشتر نفوذ و اعتبار دارند

یکی دیگر از بهترین روش ها برای تبلیغات در زمینه گردشگری، کار با افرادی است که در بین مردم از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. این افراد در فضای آنلاین، تعداد زیادی دنبال‌ کننده دارند. وبلاگ ‌نویسان، کسانی که در یو تیوب ویدئو به اشتراک می ‌گذارند و افراد فعال در اینستاگرام در این دسته قرار می ‌گیرند. بسیاری از این افراد بین دنبال‌ کنندگان خود محبوب هستند و با مخاطبان زیادی تعامل برقرار می ‌کنند. مخاطبان آن ها محتوایی را که این افراد تولید می ‌کنند دوست دارند. برخی از آن ها را که با صنعت‌ شما در ارتباط هستند را بیابید و با آن ها قرارداد ببندید. این معامله برای هر دو طرف بسیار مؤثر و مفیدی است، زیرا شما به آن ها کمک می ‌کنید درباره موضوع جدیدی به تولید محتوا بپردازند و آن ها نیز به شما در معرفی کسب‌ و کارتان به مخاطب کمک می ‌کنند.

  • تبلیغ و ارائه دادن پیشنهاد های ویژه به گردشگران

برای جذب گردشگران بیشتر می توانید به آن ها پیشنهاد های جذابی بدهید یا از میان انتخاب چند گزینه برای سفر، بهترین گزینه را به آن ها معرفی کنید. برای مثال به کسانی که بودجه کافی برای سفر با هواپیما را ندارد، خرید بلیط قطار بندرعباس  یا اتوبوس را پیشنهاد دهید زیرا آسان تر و هم اقتصادی تر از هواپیما می باشند.

 

تبلیغات را با بازاریابی اشتباه نگیرید!

در اولین نگاه به‌نظر می‌رسد که دو مفهوم تبلیغات و بازاریابی اهداف مشترکی را دنبال می‌کنند. در حقیقت بازاریابی و تبلیغات موارد مشترک زیادی دارند که مهم‌ترین آن‌ها آگاهی‌بخشی نسبت به وجود محصولات و خدمات است. اما تفاوت‌هایی میانشان وجود دارد که درک این تفاوت‌ها و شباهت‌ها به هر کسب‌و‌کار یا سازمانی با استراتژی شخصی در زمینه خرید مشتری و مخاطبان کمک می‌کند.

بازاریابی یک فرایند کنترل‌شده و گسترده‌تر است، در حالی که تبلیغات مخصوص ارتباط با برند است. به نوعی، بازاریابی هم تئوری و هم عملی است، در حالی که تبلیغات فقط عملی است. بازاریابی شامل رفتار مشتری و تحقیق است، در حالی‌که تبلیغات شامل تلاش‌های خلاقانه مانند طراحی و تولیدات چندرسانه‌ای است.

برای تبلیغ احتیاج به رسانه داریم و یک تبلیغ حرفه‌ای در موقعیتی خلاقانه و به روشی خاص صورت می‌گیرد. یک مجموعه تبلیغات عالی ترکیبی از رسانه‌ها برای ایجاد بهترین واکنش نسبت به محصول یا خدمت را استفاده می‌کند.

تبلیغات نمایشی یا بنری، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، روزنامه‌ها و مجلات، تبلیغات محیطی، رادیو و پادکست، ارسال پیام مستقیم به مخاطب محصول، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات نامحسوس برند، برگزاری رویداد‌ها و تبلیغات از طریق پیام‌رسان‌ها از انواع شیوه‌های تبلیغاتی هستند.

با بررسی اطلاعات منتشرشده در سایت تولید و توسعه (creation.co)که به‌صورت تخصصی در زمینه‌ی درمان فعالیت می‌کند- نزدیک به 50% از بیماران در سراسر دنیا از طریق رسانه‌های آنلاین، 17% از طریق دوستان و 15% از طریق روزنامه‌ و تلویزیون با امکان سفر درمانی به دیگر کشورها آشنا می‌شوند. به‌علاوه 73% از بیمارانی که از این میان تصمیم به سفر پزشکی می‌گیرند، اطلاعات مربوط به دریافت خدمات را از طریق اینترنت جستجو می‌کنند. بیشتر کمپین‌های تبلیغاتی از رسانه‌ای استفاده می‌کنند که آن‌ها را به وسیع‌ترین طیف مخاطب ممکن برساند.

 

http://first-class.mihanblog.com/post/21

  • ۹۹/۰۸/۲۶
  • بازار اصفهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی