بازار اصفهان

بازار های اصفهان را بشناسید

بازار اصفهان

بازار های اصفهان را بشناسید

  • ۰
  • ۰

بازار هنر اصفهان

یکی دیگر از بازارهای قدیمی اصفهان، بازار هنر این شهر بوده که به واسطه معماری منحصر به فردش، از زیباترین بازارهای ایران نیز بشمار می آید.

این بازار از شاهکارهای معماری دوره صفوی بوده که در سال های ۱۰۸۳ تا ۱۰۸۵ ساخته شده است.

در بازار هنر اصفهان می توان مجموعه زیبایی از طلا و جواهرات ساخته شده توسط هنرمندان اصفهانی را مشاهده و خریداری کرد و نیز از زیبایی های معماری خود بازار نیز لذت برد.

بازار هنر اصفهان در خیابان چهارباغ عباسی، جنب پارک هشت بهشت و در نزدیکی کاروانسرای عباسی واقع شده است.

بازار هنر اصفهان

آدرس: اصفهان ، خیابان چهارباغ عباسی، جنب پارک هشت بهشت و در نزدیکی کاروانسرای عباسی

سیتی سنتر اصفهان

سیتی سنتر اصفهان یکی از مجموعه های تجاری تفریحی مدرن اصفهان بوده که در اتوبان شهید دستجردی واقع شده است.

این بازار دارای ۷ طبقه بوده که ۲ طبقه آن پارکینگ، ۳ طبقه واحدهای تجاری و ۲ طبقه دیگر به سینما، رستوران، سالن ورزشی و شهربازی سرپوشیده اختصاص یافته است.

در مجتمع تجاری تفریحی سیتی سنتر اصفهان می توان انواع کالاهای با کیفیت نظیر کیف، کفش و لباس را یافته و نیز از تفریحات در نظر گرفته شده در آن بهره برد.

سیتی سنتر اصفهان

آدرس: اتوبان شهید دستجردی، رو به روی ورودی جنوبی سپاهان شهر

بازار گل و گیاه اصفهان

بازار گل و گیاه اصفهان که به بازار گل همدانیان نیز شهرت دارد، مرکز ارائه انواع گیاهان تزئینی، آپارتمانی، درخت و نهال و گل های مصنوعی بوده و می توان هر گونه گل و گیاهی را در آن یافت کرد.

بازار گل و گیاه اصفهان

آدرس: اصفهان، بزرگراه جی، خیابان همدانیان

بازار بزرگ اصفهان

یکی دیگر از قدیمی ترین و بزرگترین بازار های اصفهان، بازار بزرگ این شهر بوده که در خیابان عبدالرزاق واقع شده است. در این بازار انواع کالاهایی نظیر کیف، کفش، لباس، مانتو و پارچه با بهترین کیفیت ارائه می شود.

بازار ماهی خلیج فارس اصفهان

بازار ماهی خلیج فارس اصفهان یکی از مراکز تجاری این شهر بوده که می توان انواع ماهی ها و آبزیان شمال و جنوب کشور را در آن یافت کرد.

بازار ماهی خلیج فارس اصفهان

آدرس: اصفهان، بلوار صفه

مجتمع تجاری شهر

مجتمع تجاری شهر، یکی از مراکز تجاری مدرن اصفهان بوده که در خیابان چهارباغ عباسی واقع شده است. این مجتمع تجاری در ۵ طبقه احداث شده و زیر بنایی بالغ بر ۱۳۵۰۰ متر مربع دارد.

در مجتمع تجاری شهر ۲۱۰ باب مغازه وجود داشته و می توان بهترین کالاهای آرایشی، بهداشتی، پوشاک، کیف و کفش، موبایل، سوغات و صنایع دستی، شال و روسری و صوت و تصویر را خریداری کرد.

این مرکز خرید یکی از محبوب ترین مجتمع های تجاری در اصفهان بوده که وجود رستوران و کافی شاپ هایی با کیفیت به محبوبیت آن افزوده است.

  • ۹۹/۱۱/۰۷
  • بازار اصفهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی